- Úvod
- Vše o nákupu
- Jak reklamovat?
1. Nejprve se nás pokuste kontaktovat na telefonu 770 621 614 a společně se pokusíme vyřešit problém okamžitě.
2. Pokud nelze problém vyřešit na dálku, tak nám napište na mail reklamace@b3d.cz.
3. Napište základní informace o objednávce, výrobku a popište důvod reklamace.
4. Vyčkejte prosím potvrzovacího mailu s číslem reklamace, které uveďte na Vaši zásilku. Zrychlíte tím proces vyřízení reklamace.
5. Reklamovaný výrobek dostatečně zabalte a pošlete na adresu Ing. Vlastimil Křístek, Pěkná 939/52, Havířov, 736 01.
6. Následně Vám potvrdíme přijetí vaši zásilky a budeme vás informovat o dalším průběhu reklamace.
7. Ve lhůtě 30 dnů od přijetí vyřídíme Vaši reklamaci jedním z následujících způsobů:
7.1. Oprava výrobku
7.2. Výměna výrobku
7.3. Vrácení peněz
7.4. Zamítnutí reklamace
8. Pokud nebudete s vyřešením Vaši reklamace spokojen můžete prostřednictvím dohledového orgánu (České obchodní inspekce) využít řízení o mimosoudním řešení sporů dostupné na internetových stránkách: https://adr.coi.cz/cs.